tisdag 14 september 2010

I AM BACK AGAIN!

Okej så nu tänkte berätta för er att i oktober e min semster här i sverige slut. Jag kommer flytta till Tyskland  igen. =P men nu e det inte som Aupair. Jag kommer nämligen plugga språk i Tyskland i några månder. =D Plus några svenska ämmnen på distans. Jag o Yorck kommer flytta ihop o skaffa oss våran egna lägenhet. Jag är så lycklig! =D Vi fixade det jag o Yorck! Så snart får se Yorck igen för han kommer nämligen komma hit o hälsa på o så kommer vi ta mina saker från hemma ner till Tyskland. =D Det va nämligen 4 veckor sedan såg honom sist!

Men det kommer vara slut bloggat nu. Jag känner inte för o blogga detta år o kommer ha mest mina studier och Yorck och  ny vänner att fokusera på. Så ville bara berätta för er hur livet är o ser ut. Jag ser mycket fram imot det här. =D

 

1 kommentar:

  1. NEJ! Tycker du ska fortsätta blogga :)!! /Emelie Ö

    SvaraRadera