tisdag 24 augusti 2010

Sista dagen!

Ja det va jobbig dag! Vi gick klockan fyra som vi planerat o allt va redan nere i bilen o väntade så vi kläde bara på oss o gick ner i bilen. Där satt vi tillsammans jag o Yorck ett bra tag. Jag tror det tog nästan 6-7 timmar komma fram, Va en liten kö vid Hamburg. Men inget farligt. Vi åt i bilen som va planerat o vi komm fram till färjan så va lite svårt o hitta men det gjorde vi, checkade in mig o vi tog reda på allt som behövdes få veta om färden.

Sedan satt vi där o vänta det va ju några timmar, vi åt mat o handlade en tidning o satt o vänta o grätt lite o vänta. Då hade vi nog båda gråttit så mycket att vi sa att inga mer tårar när vi vinkar hej då. Tvärr kunde inte gå ut från båten o vinka för att reseväskorna, och att båtten va allt för långt borta för se honom. Så vi fick helt enkelt säga hej då när hoppade på bussen som tog mig ditt. Som tur fick Yorck hjälpa mig med väskorna på bussen så fick min sista puss där!

Ja båten va hemsk, jag hade nämligen fått urinvägsinfektion på köpet den dagen när vaknade. Så hade jätte ont, o mina tabletter låg nämligen en av dom stora väskorna så kunde inte få upp dom. Så fick helt enkelt vänta med det tills jag kom till Sverige. Så kom på båten med väskorna, fick där imot hjälp. Vilket va väldigt snällt, men så fort gått på båten satte jag mig på en plats så jag inte skulle behöva gå så långt med väskorna för o gå av. Men det va skulle jag ändå behöva, för va inte på samma ställe man gick på som man skulle gå av, då behövde man gå till bil däck för o gå av...

Men gick bra o möte mamma snabbt och blev jätte glad, vi åkte sedan i mörket hem och för att hämta upp jeanette från hennes nya job. =D O jag va glad, hade väldigt ont men glad, och ledsen att nu e tyskland bakom. Men  jag vet att Tyskland är också min framtid snart igen. Men just nu är det Sverige.

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar