onsdag 11 augusti 2010

VAPIANO

Ja mitt favorit ställe! =D Första dejten och många minnen från kompisar jag tagigt ditt o många trevliga stunder på den resturangen. =) Ja jag skulle inte gå till VaPiano förren måndag men blev lite ändrade planer. Jag o Yorck kunde helt enkelt inte hålla sig!

Vi firade nämligen 8 månder tillsammans i måndags. Jag gav honom även något väldigt personlig för att vissa min kärlek och jag vet haft så mycket känslor med åka tillbaka till Sverige. Jag kan tänka mig gjort honom lite orolig över det. Då ville ge honom något det genom att vissa jag e övertygad det är oss i framtiden jag kommer tillbaka vi kan klara allt även om mycket kan gå imot oss. Vad det är kommer jag inte säga, men han ska få ta hand om undertiden jag kommer tillbaka.

Jag e spännd dagarna går fort redan onsdag, det betyder jag ska träffa Daniel o resten kompis gänget för grilla ikväll! Imorgon ska till Sparkasse, allt händer nu o jag mitt i det. Utan se det men känner späningen i luften...!

Så här några bilder från Vapiano, detta e dom exakta platser jag Yorck satt på våran första dejt. Här satt vi pratade i timmar o så intresserade av varandra o ville veta allt om den personen som satt framför en... Vi va så hungriga när vi kom, när vi fått maten så kunde varken någon av oss äta för vi för upptagna o prata o var redan mäta efter några tugor. =P Roligt hur kärleken slår ner som blixt ibland, det e just vad som hände den stunden!

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar