måndag 9 augusti 2010

Vad gjorde vi helgen

Ja som sakt innan så vet ni skulle handla en reseväska för få ner allt köpt här i Tyskland. Så Fredagen så kom Yorck hämtade mig vi gjorde inget speciellt, blev gansksa sent då Yorck var hos kompis innan hämtade upp mig. Men till Yorck lycka så va jag med o tvättade hans bli på kvällen. Sedan fick jag till min lycka spela lite sällskaps spel med honom. =D

Lördag var mycket roligare då vi åkte in till Frankfurt o letade efter rese väska. Så ni kan se vet ni vad köpte. Ser på bilden nu ser lite rosa ut men den är faktiskt röd. =P  Jag kommer få ner allt i dom här två så gör mig glad tror också kan packa ut från svarta så den inte har lika mycket kg på sig =) 

Efter det gick vi runt o tittade efter en kamra men Yorck beslöt sig för skaffa sig en kostym istället. =D så gick vi runt i fina butiker o letade efter rätt kostymen till honom. Var riktig kul! E ortoligt vilken bra survis man får såda butiker. det är ju inte alls så kvinnliga butiker. =D Så fick bli en mörk grå kostym med kostym byxor till honom. Som passar utmärkt till en av hans ljusblåa skjortor som jag älskar! =D

Ja sedan när vi kommer hem o gjort mat så. Blir det fest hemma hos Yorck. Då alla hans bröder e hemma o deras kommer. Så ned våningen va det film kväll och på över våningen va det grillparty. Även Daniel kom. Vi åkte till beergarden (ölträdgårdn) satt där en stund o snacka skit. =D 

Söndagen var lugn vi städa Yorck bil inne ifrån och sov riktigt länge o myste tillsammans. Klippte hans hår. Men åkte hem lite tidigt på eftermiddagen då Yorck hade mycket att plugga så lämnade honom lite lugn o ro hemma. =D  

        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar