måndag 2 augusti 2010

Började packa det slutade med...

Jag in såg snabbt att behöver åka köpa en till reseväska i helgen! Ja det är ett under hur fick ner mycket denna väska! Jag är så enormt glad inte flyger! För o betala den här packningen skulle kosta skjortan! det kan lova! Jag hoppas när köper ny helgen hoppas kan hitta en som e ungfär lika stor så kan få ta ut lite ur väskan för jämna ut det. Men jag har fortfarande nästan lika mycket som jag har i den väskan kvar att packa ner! jag kan inte klara av med två resoväskor o väska på mig när ska ta mig till båten o av! Det kommer vara tufft o klara två äns!

Jag vet två veckor kvar ca... men jag måste förberda mig på flytta o att blir anrlunda. Därför jag kände för o börja packa fixa papper o så vidare.

Tror ni jag klarade av stänga denna väska?!! =S



JIPPI! Jag lyckades! Väskan är inte så liten som ser ut när det ligger så ni vet, detta är enorm väska! ännu större med sakerna o kläderna är med!

 
         

2 kommentarer:

  1. ojojoj, vi får hjälpa dig när du kommer av båten verkar det som :P

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen
    Kul att man kunde bidra med något bra då! (väskan) Du är välkommen hem till svedala och lycka till med båda väskorna. Kramar från Cissi!

    SvaraRadera