måndag 2 augusti 2010

Här e några bilder från helgens händelser. Jag måste säga verkligen gillar Tysklands  natur. kommer sakna dom cykelturena och Yorck! Ja som ni ser har vi alla hjälmar. Ja kan inte säga hur många år sedan hade hjälm mig. Jag kunde inte prata mig ur att inte ha hjälm, då när Daniel och Yorck cyklade förut hade Yorck ganska hemsk olycka med cykeln så fanns inte chans jag skulle slippa den. Jaja vad gör man inte för andra =P haha

Fick starka känslor under söndagen om hem resan, hur svår o jobbigt o känslosamt kommer bli lämna Tyskland o Yorck för ett tag. Roligt o se mamma o Jeanette o alla igen så klart.Så e mycket känslor, men kommer nog redan denna vecka kolla o börja packa. Jag har saker inte kommer använda under dom här två kommande två veckorna så lika bra packa ner det. Sedan måste kolla få ner allt. Man har ju samlat på sig en hel del nu.... =S vissa saker ska slängas o vissa spara =D


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar