fredag 4 december 2009

ÄR DET VERKLIGEN JUL SNART???



Idag har vi solande sol  sa da gick jag och Lara till parken, När vi var pa väg hem fick jag se hundra sma blommor som vi plockade at Anne, jag satt till o med i T-shirt och läste en bok i solen när lara Lekte i sandladan! Var sa härligt! jag sa svart att tro att det är JUL snart, plus att dom har en minni jul pa söndag här i tyskland som kallas för Nikolaus.Dom ställer nämligen ut en strumpa och sa kommer denna tomte lägger i julklappar i den, men i mina ögon ser mer ut som en pove och lämnar julklapp. blev jätte förvanad när vi upptäckte att det gör vi ej i sverige Anne trodde nämligen det. Och denna dag klockan 15.00 tro det eller ej Mamma och Pappa jag ska pa konsret da för att se Roxette!!! =P jag och Anne ska sta skricka för fulla halsar pa söndag! =P som ni vet jjag ett litet Per Gersle fan och älskar Roxett och Gyllene tider! sa äntligen ska jag fa se dom Live!!   NokiaNight  Nu är du allt avis pa min nu mamma o pappa! =P

1 kommentar:

  1. Jag visste att Nokolaus kom men inte så här tidigt. Har mött Marie Fredriksson i pressbyrån för något år sedan, men trodde inte de skulle ge fler konserter mer. Lycko dig som får se dem. Tror inte de kommer att spela i sverige.
    Kramar tjejen!

    SvaraRadera