onsdag 16 december 2009

JUL bord i kyrkan!



Ocksa igar, sa hade vi samling med Au-pairerna i kyrkan igen för o dela lite julklappar och ocksa äta lite god jul mat! Vi hade jätte trevligt, vi alla skulle ta med en present som kostade runt 3€ sa jag tog med en rosa liten tampong pase man kan ha väskan, jag tänkte att det är ju bara tva killar i gruppen o typ 15 tjejer sa hur stor är chansen att killar far den. Vi körde sa klart en rolig lek och sa fick en av killarna min present, jag tror dom skrattade som mest pa min presen. =P Jag fick en tysk tiding o lite choklad... o jag som inte kan ritkigt läsa tyska än... hihi jaja  =P det va väldigt kul och god mat!  Jag maste bara nämna tva tjejerna som är pa fotot tillsammans, det dom som fixar allt och gör sa vi alla kan träffas och laga mat sa. tva toppen kvinnor där!

GOD JUL OCH GOTT NYTT AR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar