söndag 6 december 2009

JAG ÄLSKAR ROXETTE OCH ANNE!!!!


Det var en live orkster spelandes under hela showen! Och var även en bra tysk ung tjej som sjöng, kommer inte pa namnet just nu pa henne bara. =P

 
Detta var massa bilder pa roxette. Jag och Anne och Lara är dansar och sjunger för fulla halsar med roxette hemma men trött och slitna, men kan ju inte tro det =P hihi

 Jag hade sa sjukt kul pa konserten med Anne, vi hade bra plater även om vi inte trodde att vi skulle fa det! Det var sa bra musik och sa kul att se roxette! Det var folk som sprang i fran sina platser för att sta sa nära sencen som dom kunde! Hella stället stod upp sjöng och appladera hela tiden! Jag är sa tacksam och det är en av mina bästa julklappar jag fatt! =D

TACK, TACK, TACK, TACK ANNE OCH JOJO!!


1 kommentar:

  1. Härligt! Ni verkar ha haft en kanonkväll. Och vilken tur du haft och fått en så snäll familj.
    När kommer du till mig i jul? Vi har köpt julklappar till dig och Jeanette. Cissi vill ju gärna träffa er också.

    Kram
    Pappa

    SvaraRadera