lördag 16 januari 2010

Anne Föddelsedag!


Några dagar sedan var jag och Yorck på jackt efter presenter till Anne och Jojo för båda har ju föddelse dag på samma vecka, Jojo fyllde år två dagar sedan och Anne fyller år idag.

Jag o Yorck fixade snygg dukning till hennes som föddelse dags present, för det e väl vad jag är bäst på... detaljer o smycka hus. =P hihi Jojo fick en mössa som han behövde.

 Vi hittade roliga små saker som små bollor som man lägger i vatten så blir dom större... riktigt roliga o snygga o några ljus o så, blir det snyggt! hihi Fast blommerna e ju såklart från Jojo men dom va grymt snygga o passade till duktingen! vi tog även fram talrikar o så för föddelse frukosten men det som står på bordet va vi gav henne i julklapp. =D



Här e en snyg titt på morgenheternas festligheter! =P Vi har nämligen stor fest med 50 personer som kommer imorgon! hihi Jag tror ni redan vet vad temat är. Men ska bli jätte kul med stor fest vi har fixat o donat så mycket idag, Men jag o Anne han även med en bio klockan fem idag, en som heter Fame, jag såg den på tyska men har tur så mycket dans o musik i den för det e i alla fall på englska, resten va tyska. Men bra tyska träning i alla fall =P Jag har inte berättat så mycket om skolan men trivs jätte bra har hittat en tjej från Australien som heter Anderson lite roligt att hon har nästan svesnkt efternamn. Hon kommer även på festen imorgon, så hoppas få en bild på henne också o alla andra här =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar