onsdag 6 januari 2010

Tillbaka till vardagen igen. =P




Ja nu är vi tillbaka med ett nytt år o nya saker. Jonatan har födelsadag imorgon! GRATTIS MIN BÄSTA VÄN! sedan nästa vecka fyller även Anne och Jojo år så nästa helg är det FEST! och denna fast har temat Huettenzauber så då kommer jag gå kläd så här, med dom svanska färgerna ;) för att stödja SVERIGE! hihi fast jag börjar med varje dag bli mer Tysk, jag har börjat använda tofflor nästan varje dag!! =O hahah

På måndag pappa börjar skolan!! Anne

har betalet en jätte bra tyska intesiv kurs för mig, jag kommer plugga tyska varje dag i tre timmar mellan 9-12 varje dag pappa!! i fem veckor. ja sen kommer jag kunna så mycket tyska!! Anne säger att jag e riktigt duktigt och gör gramman rätt och pratar några meningar tyska varje dag! =P


Denna vecka så har hjälpt Anne med klippa lite tyg, jätte kul tycker jag. så mysigt att stå o prata och klippa o slappna av efter jobbet =P hihi  det är snö här nere och kommer komma mer! denna vecka säger dom att det kommer kanske komma så mycket snö att det inte vart så mycket snö innan på 10 år.

1 kommentar:

  1. Det låter jättebra Nathalie. Ska bli kul att höra när vi pratar i telefon om ett par veckor.
    Jag är jätteglad att du hamnat hos en så bra familj.
    //Göran

    SvaraRadera