söndag 17 januari 2010

Huettenzauber PARTY!

WOW! Vilken dag! Jaghar haft så kul! Vi hade födelsedags fest och intflyttnigs fest och välkommstfest för mig på en o samma gång, även om det va 4 månader sedan jag kom till tyskland... =P hihihi Jag fick ett par jätte fina örhängen och halsband och svenska mat saker m.m =D Tack alla!
Jag och Lara väntade på gästerna =P on såg så söt ut i sin lilla kläning! =D Jag har klippt mig som ni ser =P fats jag gjorde själv. hihi ne ville ha något nytt så fick bli lugg.




Detta sista par som ni ser så har vi en svart hårig flicka och en brunhårig man. Dom va det bästa paret. Dom bjöd på sig själva. Manen som ni ser är i själva veket är en kvinna är gravid och får inet på sin klänning så dom bestämmde sig för att bytta kläder =P det va paruk och fejk tuutar och rubbet med! =P hihi Så här ser riktigta tyskar ut på fest, så ni får se roliga mingel bilder från festen! =P hihihi

Här har vi ryssk tårta som Julia bjöd på till festen, blev ändå en hel del bandade kulturer ändå, ryssktårta och svenska kanelbullar jag ståt o bakat hela veckan! och  sedan så har vi mig från sverige och Kirra som jag träffat i skolan som kommer från Austrulien var där, hon hade aldrig druckigt snaps så vi var ju tvungen o bjuda henne på en =P hihi va lite roligt... hihih

Åhh.. jag fick hålla en av Anne vänner Sinje ny bebis, träffat henne antal gånger när hon vart gravid. Även kvinnan som gjorde att jag och Yorck träffade varandra första gången. Och hon är även hon som bjöd mig på sitt bröllop som jag gick på första veckan i tyskland! =P En riktig god tjej! Hon födde en väldigt söt lite pojke den 25 december som jag så söt fick hålla, bara ynkla 22 dagar gammal! =P en riktigt sötnos hon hade!

2 kommentarer:

  1. Underbart! Vilka roliga bilder. Killarna ser ofantligt fåniga ut i hattarna :) Ni ser ut att ha väldigt kul. Du passar i lugg by the way

    //Andrea

    SvaraRadera
  2. hej var det inga nya bilder förresten vad fin du var på partyt. vilken familj rolig och snälla dom är du får ta med vänner puss kram mamma

    SvaraRadera