onsdag 7 oktober 2009

Äntligen framme! =P








Tur! jag har en dvd sa jag slipper kolla pa tyska serier pa tyska. Jippi!  

 
 Detta var en sjukt skön säng jontan, bättre än den pa Ikea. Älskar det lila trädet övanför sängen.

Hej, Jag är sa glad. Igar när jag landade var jag jätte nervös, trodde nästan att jag skulle svima. Men sa fort jag hade fatt min väska och gatt ut för att möte dom, gav dom mig jätte stor kram och da visste jag att dom var lika glada roliga personer som jag trodde. Pa flygplatsen i Arlanda sa hade jag köpt en Pippi bok till  Lara och hon blev jätte glad och det gatt jätte bra med henne. Bilderna som ni ser är mitt nya rum, när jag fick se det blev jag över lycklig. det sa otroligt fint och stort!! =P avis? hihi Jag trivs jätte bra här, detta kommer blir toppen ar. Vi far väl se om jag kommer hem =P hihi

2 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut :) Hoppas du har det bra

    SvaraRadera
  2. Jättekul! Vad fint rum du har fått!! Bra med dvd:n där, inte så kul att se OC på tyska :)
    Sköt om dig
    kram Andrea och pappa

    SvaraRadera