torsdag 8 oktober 2009

Första turen i staden Büdingen

Idag hade vi bestämmt att vi skulle aka in till nagot som kalldes rathuüs som jag tror är kommun. hihi för att skriva att jag har kommit till tyskland och att jag jobbar som Aupair. Det va en ganska söt kille min alder som satt vid skriv bortet, och när vi kommit ut fran huset berättade Anne att han blivit lite röd om kinderna för vi pratade mycket Englska med med varandra. och när han fragade om jag va gift sa blev ahn ännu rödare. vi var även pa banken för skaffa ett konto till mig och till affär som heter dm. Under middag var även 19 ariga Mell med, hon är flicka som hyr lägenhet precis brevid. va trevligt och hon sa att om jag ville kunde vi ga ut festa nagon kväll eller shopa i frankfurt. det känns bra attt jag för hoppningsvis blir bra vän med henne. =) Imorgon blir det foton da ska jag Lara aka till mormor som ska ta med oss pa stan och vissa nagra ställen, hon hade även gjort en tarta till mig. Alla e sa snälla. hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar