lördag 3 oktober 2009

AVSKEDS FEST!!!


Gud vad kul jag hade igår! Måste säga stooort tack till sofie som lät mig ha middag hos henne, och även jontan som hjälpte Sofie att fixa middagen. Hade aldrig blivit så bra om ni inte hade hjälpt mig! Men jag hade dom mest underbara gästerna också, emelie med hennes pojkvän, tack så för blommorna! och min älskade syster Jeanette med pojkvänen Omid. tack för blommorna och polkagrisen :P hihi Kan berätta vi hade middag hemma hos Sofie och för fest där. Vilket vi sedan åkte bussen in till slussen och gick på Paradise för flera timmar dans. När vi kom hemma och gick o la oss va väl klockan strax efter halv sex på morgon. Så blev lång kväll. det kommer bli jätte tråkigt att lämna er . Men jag vet att hur långt vi är ifrån varandra och vad som kommer komma hända i våra liv så är vi BÄSTA VÄNNER! =D ( i bliden har vi Sofie, Jeanette, Jag, Omid. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar