lördag 24 oktober 2009

Fredagen festen!




Igar hade jag ledigt hela dagen Lara var hos sin morfar o mormor. Sa jag hade sov morgon, det va riktigt skönt! Jag somnade vid vid tolv o vaknade nästa morgon klockan 11.00 helt sjukt sov 11 timmar utan o vakna än ända gang. Men ni som känner mig vet jag älskar o sova. o det va första sov morgonen pa tva o halv vecka! :p hihi

Pa kvällen var jag och Mel ute o festade, Anne körde oss dit o hämtade oss. Va sjukt mycket folk! Ett jätte stort tält med stort dans golv o folk dansade pa borden sa jag trodde dom skulle ga sönder! Och igar fick jag smaka min första cola öl!!! Ja det e sant dom blandar allt här o säljer! Dom säljer pa flaska det är tyskarnas cider! Helt sjukt o smakar inte gatt men det smakar ju inte sa jätte mycket öl heller sa det är ju bättre än ren öl. hihih för det e lite sötare.

Ja det va igar det. idag ska jag o Mel äta kina mat o ga kolla runt i Büdinge centrum :P hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar