fredag 27 november 2009

En Svensk fredag!

Gud jag gjort sa mycket idag, jag är helt slut nu ska hoppa i säng klockan tio idag! =P hihi Det har verkligen var en toppen dag idag! Kolla pa bilderna!

Detta är när vi är pa svenska marknaden för att storhandla! :P och passar p att ficka med lussekatter och glögg! =P det var sa mysigt! Glömde vara älskade köttbullar makor ocksa, med taco bröd =P hihi


detta är när vi kör runt i hela staden och jag förösker ta en bild fran motervägen pa skyline, som ni ser inte sa bra, kan väl se nagot stort hus. ahhaah



Detta är ju jag och mina fjortis bilder klockan halv nio pa morgonen innnan vi ska iväg med Anne och Jojo för att fixa marknade standet som hon ska sta och sälja sina produkter och göra lite reklam! =P det svarta hjärtat hjälpte jag Anne att designa, visst är det snyggt! ;) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar