torsdag 26 november 2009

Mandagen den 21 dec

Ja den dagen kommer jag sitta pa ett fyg hem till Sverige för att fira jul med familjen. Ska bli spännande att komma hem. hihi Och prata sa mycket svnska. jag undrar hur jag ska klara av ställa om mig sa mycket när gäller spraket, blir liksom tre sprak här, mest Englska och tyska förstas. Jag kommer aka fran frankfürt mandagen den 21 aker hem tisdagen den 29 sa ni vet, sa blir inte jätte lang vistelse.Men jag hoppas hinna kolla pa New Moon, handla saker och packa ett till väska med saker fran sverige som ska till Tyskland, och självklart träffa flera kompisar och jul klappar till familjen i tyskland.

Kan ocksa berätta kommer vara en mycket händelse rik helg framför mig, sa räkna med massor av bilder =P hihi kommer nämligen va hjälpa Anne att dekorara hennes jul stand ( jul marknad ) sedan pa kvällen till Svenska jul marknade i Frankfürt näsrta dag är fest =P i Nidda med Mel och nagra kollegor till henne. Söndag ska jag försöka hjälpa Anne pa marknaden, om det inte blir en jätte sen kväll... ;) hihi

Maste även berätta att idag pa mitt jobb at vi pockorn och kollade pa Lotta, har jag inte världens bästa jobb ända. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar