måndag 16 november 2009

Hejsan!


Det har vart en liten paus för mig med bloggande som ni säkert märkt. Jag har haft mycket för mig. Jonatan har vart hos mig en vecka och vi har undersökt frankfurt o manga andra ställen ocksa. Mina roligheter i helgen va väldigt mycket festande, i fredags var vi inne stan o vi handlade massa snygga kläder o sjukt fina klackar dom ska upp pa bild pa bloggen snar! (Jeanette du kommer älska dom!! o 40 e ungefär ca 400 kr kostade dom! ). Senare pa kvällen sa träffade vi Mel och Alexander. ( alexander är en kille jag träffade nagon veecka sedan som jag börjat dejta, men far se hur det utvecklar sig.)  Alexander tog med oss till nagra kompisar pa en clubb och dansade sedan gick vi till ställe o spelade biljard. Jätte trevligt. dagen efter det var jag med Jonatan pa en jätte rolig Gay klubb inne i Frankfürt. Det va en riktigt laang kväll och dom flesta säger att det är en tidig kväll om man gar hem klockan 4 pa morgonen,  sa helt annat ute liv här! Men det är kul. hihi. Vad mer händer. vet inte om jag skrivigt nagot om svenska kyrkan som jag gar i ungefär en gang i veckan för o träffa andra Aupair och för o prata lite svesnka faktiskt. hihi Jag ska va med pa lucia taget vilket ska bli jätte kul sa varje onsdag kväll e det träning. Denna vecka har dom ocksa haft inne i torgen i Frankrt svenska vecka med mat o godis o sa! det e lite roligt. Maste bara säga gud vad jag saknar djungekvraaalll... o svenskt godis, kan bara hitta svensk senap o sylt o dill chips o daim marabo pa ikea! = (

Ja det händer massa mer saker, men kommer bli allt för trakigt o läsa mer. Men jag försöker skriva o fixa o prata med sa manga jag kan där hemma. sa om det tar tid sa o svara o ringa till alla sa e det för jag e upptagen. Skriv gärna mail till mig. nattiiz_@hotmail.com . Jag e bättre pa svara pa dom. Pussar älskar er där hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar