onsdag 25 november 2009

Foton



Jag har idag gjort mycket, Lara har fatt lite feber vi vet inte riktigt varför kanske det bara är tänderna som bökar men inatt hade hon 39 grader, men pa dagen har den sjunkigt och har förvande vart pa väldigt bra humör. Anne har en liten Julmarknad som hon ska sta pa i helgen sa det högt tempo här hemma. Men är pa väldigt bra humör, efter luchen akte vi inte till posten pa vägen bestämde vi att ta nagra foton pa hennes prudukter som hon säljer. Jag längtar tills ikväll för da aker jag anne till kyrkan  för ha lucia träning ska bli kul! =D Maste även berätta hur bra väder vi har här idag. bla himmel med 15-17 grader varmt ute solen är uppe till fem pa efter middagen. Hörde nämligen pa ett samtal hem ni hade kallt idag. sa är riktigt gald att jag är i tyskland idag :P fast vore ju inte fel med lite snö här ocksa! =P hihi  Annesvea shop Finns jätte fina roliga bra julklappar där!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Roligt med så mycket nya bilder. Ni gör ju saker hela tiden. Jeanette, Cissi och jag ska till Bålsta och bada i helgen.Ska bli kul. Farmor var och hälsade på förra veckan, så jag passar på att hälsa från henne. Vi har ju lite mörkt och kallt, men det är ju det ni sjunger i luciasången också. Ingen snö i sikte och idag är det 8gr och sol i stockholm. Kramar!

    SvaraRadera
  2. jag vill också ha den där jackan, i blå eller rött :P hehe

    SvaraRadera