tisdag 23 februari 2010

CAFE HÄXAN


Jag älskar det hära Cafet! Idag tog jag Kirra dit för första gången, va jätte mysigt. hon tyckte kändes som man satt i en av Harry Potter filmerna, o det e väl väldigt sant. När man går i den gammla staden så känns det som en fantasi värld =P hihi Måste säga att det så skönt att Kirra jag blivit så bra vänner! =D Hon bor bara tio minter ifrån mig o känns bra ha en vän som finns nära än. För just nu har jag haft en jätte jobbig vecka med familjen. Det känns inte alls bra o känner att måste komma bort lite... 

Men jag e faktiskt lite ledsen över att Kirra kommer inte gå i nästa Tyska kurs med mig. =( Hon måste gå till en annan skola ( skolan där vanliga tyska barn går i gymnasiumet ) hon är nämligen utbyttes student. Men idag va det sista dagen i första Tyska kursen o jag Kirra är grymt STOLTA över vi gjort den. =P hihi så vi va tvungna o fira med varm shocklad på Cafe Häxan. =P

3 kommentarer:

  1. Guuud va mysigt de verkar vara! Saknar faktiskt fik med egna stilar och nischer.. Här i Sydney är de typ bara starbucks, gloria jeans och typ sånna fik. Sjukt tråkigt!

    SvaraRadera
  2. Hej Tjejen!
    Hur går det med familjen? Något som har hänt?
    Fiket verkar vara jättemysigt för övrigt.

    Kram Pappa

    SvaraRadera
  3. dags for en uppdatering? :P sjukt kul att lasa din blogg :D

    SvaraRadera