söndag 21 februari 2010

HELGENS ÄVENTYR.....LOOP5


Jaa, Yorck hade gjort en jätte roligt äventyr för oss, han o jag hade då planerat att vi skulle åka till frankfurt för lite shoopping =P men en dag senare säger han till mig, litar du på mig o jag säger självklart ja det e klart. då sa han att han´vi skulle hitta på något annat, men att han inte kommer berätta vad utan måste försöka lista ut det så hela veckan gav han mig ledtrådar blev 14 stycken, säg inte nu att jag e seg. för han gav riktiga svåra om motervägar vi skulle åka o så.... och att det är dekoreat med gammla flyg plan o så...

Men på torsdagen två dagar innan lista jag ut det, ( lite hjälp av Anne också ) =P hihi Shopingcenter som heter LOOP5 =P toppen ställe men såååå mycket affärer o bra resturanger o inte så mycket folk i kö även om det va en lördag! Tack Yorck tror nog aldrig vart så roligt  o spännande gå i shopingcenter!

Vill också till lägga nu börjar plus graderna komma, det finns några snö högar kvar. men om en vecka så tror jag dom e bort. Jag har längtat till solen ska titta fram lite mer o i veckan har vi haft för mesta bra väder, två dagar med blå himmel. Underbart! Solen är väldigt välkommen! =P

1 kommentar:

  1. fint hår på kortet på dig :) ser ut som ett roligt ställe med flygplan i affären ;) köpte du någonting? puss

    SvaraRadera