måndag 1 februari 2010

Ensama veckan


THINKING OF YOU!


Ja nu är vi tillbaka på måndag, jag måste säga har vart dålig på uppdatera bloggen nu i två veckor. men ska bli lite bättre! =D hiih Fast denna veckan e lite ensam.. hihi Yorck har flyttat nu 2 o halv timme bil färd ifrån mig nu. Jobbet  kallar ju på honom, vart så skönt o ha honom hemma hella tiden nu när han haft semster. Men han kommer hit på helgerna så det ska inte va några problem, men jag saknar honom... =( ja fast sedan så har Kirra också åkt iväg på semester så här på fjärde veckan i skolan o borta denna vecka. så ne inte många kvar hemma nu.

Plannen för denna vecka är skola för mig alla dagar utan tordags då, Det blir Ikea på torsdag =P hihi dans skola för lara på tisdagar hmm.. ja Yorck kommer på fredagen. blir nog mest jobb denna vecka =P hihi

Det va fest i lördags hemma hos Emma. Super trevligt! tack. =)

3 kommentarer:

  1. det är bra att vara lite ensamm i bland du kan ringa din kära gammla mor puss m

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ser ut som om det var en brakfest, med Polsk Vodka och allt. Sköt om dig tjejen.
    /Kram Pappa

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder du har på dig gums!! ska införskaffa mig en kavaj jag med *avis* :P. Hoppas du har det bra! Hoppas du kommer hem snart så vi kan träffas :)/Emelie ÖÖö

    SvaraRadera