torsdag 4 februari 2010

IKEA


Ja idag va det ikea, gud jag kände mig som ett barn i jätte stor leksak affär! =P Ne det va jätte kul. Det är ju också roligt, så nu har vi in handlat en skrivbord till mig i Annes kontor så jag ska få lite sy kunskaper o det ska bli jätte kul! Sedan så handlade jag en inflyttnings persent åt Yorck och massa svensk god mat. Jag är så glad Anne o Jojo o dom också gillar svenska mat så då slipper jag betala för det ;) hihi Sedan blev det ju så klart köttbullar på Ikea till lunch =P

Denna bild är för Yorck då han kan försöka lista ut vad detta är, någon annan som kan? ( Anne räcknas inte för du vet redan =),  sorry . hihi )

3 kommentarer:

  1. en matta kanske? :P

    SvaraRadera
  2. Det är ju fiskfjäll!
    Snygg blogg, men jag skulle ha mer blått, !-)
    Ha en trevlig helg.
    //Pappa

    SvaraRadera
  3. hehe du måste avslöja att det var en tavla :)

    SvaraRadera