söndag 28 februari 2010



För er som inte vet så brukar jag o Yorck gå promnader här bakom mig, men nu finns det en sjö här, vi vaknade i morse o nu finns den här. =P det beror på att vi bor lite i bergen och fukten och regn gör att det finns ingen gång väg här just nu =P Och nästa bild är på Yorcks by och efter den kommer min by. =P


Ja jag måste berätta om helgen äventyr, var ju lite galet =P haha Yorck kom hem en dag tidiage, för han va tvungen o åka till Unerveritet o hämta böcker o så, vi hade hel dag nästan i bilen, var lite roligt, eller väldigt roligt =P hhiih det var ganska regnigt i fredags men ändå ganska trevligt. =)

Det började med att när vi var på väg hem. vi va ganska hundriga men vi ville gå en promenad i skogen så vi tog bilen till ett bra väg att gå. När vi gått runt o ville komma hem så var det lite problem.... vi var fast i leran..... =P Vi kunde inet komma ut o jag va inte stark nog för att skjuta på bilen... så jag o Yorck var tvungna att göra tvärt om, jag satt i bilen o körde och Yorck putade på... Ja JAG nathalie som inte har körkort och inte knappt övat på köra bil körde ut oss ur lerar, ja jag bakade ut bilen... =P utan att göra ett ända fel.

Men roligast hade Yorck tror jag för han hade leende på läpprna hela tiden o skrattade. Han sa hela tiden sånt här killar älskar göra leka i leran med sin bil =P haah tog oss ungefär en timme att komma där ifrån. Men sjukt roligt äventyr! Jag e världens bästa bil körare, utan körkort =P ahaha

Tips till alla par där ute om ni har tråkigt o inget åk ut med bilen till skogen o lek i leran! =P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar