lördag 26 juni 2010

MERA MIDSOMMAR


  Ja detta är huset vi spenderade midsommar på, med mamma o mormor o Jeanette. ( välkommen-welcome )



På förmiddagen var det fult upp jag skulle fixa alla. vi började först med o sätta lite färg i mammas hår o sedan klippa jeanette o sedan mormor o sedan mamma o sedan skulle alla fixas med lockas o platas o så vidare. så jag fick typ 3 min på mig o göra mig redo... ja fick enkla rakt fönat hår. här lite bilder hur spenderade min förmiddag. =D

 

Efter alla blivit fixade o klara började vi röra oss mot midsommar stången och där folket fanns. Där  hade vi picknik o tittade på när dansade och sådant trevligt.


 Då var det dags o röra sig hem åt för mat o dryck.´Min familj grillar vi inte på midsommar utan vi äter med jul mat. En av stora favoriterna är ju självklart mormor köttbullar! Så här ser min stora talrik med mat ut på midsommar. =P Va länge sedan fick äta sådan god mat! =P hihi



  Ja så på kvällen när det började bli kalt kom dun jackan fram o allt. blev rätt kallt måste jag säga vi alla tog tröjor o jackor. Här ser ni oss o krans i håret. =P


Ja nu är så på kvällen så gick jag o Jeanette ut o letade efter folk o vi hittade några hus ifrån vårat väldigt roligt skåne gäng. som vi började snacka med o spela kubb med. Jag Jeanette rockade på kubb i början sedan förlorade vi. Så blir det i bland. kanske alkoholen som började kicka in. vem vet. Men vi hade jätte trevligt. vi tacksamma vågade släppa in två lite halv galna sthlmare i gänget =P hihi tyvärr inga foton för inte hade kamran med mig. så en annan gång. =P
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar