måndag 7 juni 2010

VAPIANO

Det är min o Yorck favorit resturanger eller det en av våra favoriter. Jag o Yorck hade nämligen vår första dejt där. Det va inte så planerat att vi skulle gå dit men det blev liksom så. Så ibland går vi dit för o på minna oss om vårat första möte då vi fick lära känna varandra =P Så i Fredags gick vi dit med yorck ena tvilling bror. Vi har också i Vapiano i gammla stan i sthlm vi har även vart där jag o Yorck så kan verkligen tipsa er om det. =D Man får välja en kö beronde på vilken mat man vill ha pasta eller pizza eller salad. Jag tar nästan varje gång pasta för den e så god. Dom gör nämligen egen pasta. sedan står man i kö när man kommer fram får man säga vad man vill ha så står man då kvar två minter då lagar maten framför en. Kul att se vad dom lägger i sin mat. Sedan ger man ett kort som man får när man kommer in och så lägger dom in på kortet vad du beställt. Sedan så närman går o ska betala ger man detta kort till personen som tar betalt. Enkelt roligt och udda. =D


1 kommentar:

  1. Jag håller med dig, pastan är jättesmaskig. Jag och Cissi var där i Gamla stan och åt med kompisar. Ungarna åt av basilika-kryddorna som stod på borden :)

    //Andrea

    SvaraRadera