tisdag 15 juni 2010

RESAN HEM

Flygbiljetter är bokade på Torsdags morgonen den 24/6 så flyger jag till Sthlm ( Stockholm ). =D Men kommer ta bussen ner till Malmö direkt för att fira midsommar med mamma o mormor o syrran i det nya huset. ska bli otroligt kul o se vad dom har köpt för hus. =D Där stnnar jag till den 30/6 då tar bussen tillbaka till Sthlm. För att träffa vännerna. Kan redan säga att det e många som vill träffas så säg gärna till i tid så ska se till o försöka ge tid till alla! =D Jag saknat er så. Det ska bli riktigt röj hemma Svealand =P Jag åter vänder tyvärr redan den 4 Juli tillbaka till Tyskland.

Men kan glädja er alla med att dröjer inte allt för lång tid innan åter vänder till Sverige för gått för den 15 Augusti. Det vart planer att Yorck följer med mig. Inget e då säkert än så vi får vänta med det.... det är mycket som ska funka för det ska gå ihop. Men kommer nog gå bra även om vi två olika länder. =D Jag har som i alla fall som plan att jobba heken av min när kommer hem. för att spara ihop pengar till medborgar skolans dekoratör utbildning. Så ser det ut just nu .=D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar