tisdag 16 mars 2010

Föddelse dagen börjar ju närma sig...

Tänkte bara skriva ett kort inlägg till familjen o släkt, som ni alla vet så e så att jag kommer ju tyvärr inte komma hem över påsk även om jag hade hoppas på det. Men sedan har jag ingen riktigt adress här för studen. nu e det så att jag hade liten smart ide att jag uppskatar verkligen om ni sickar pengar ( men sicka inte pengar vi post vi bank e  mycket säkrare! ni kan få genom mail med uppgifter som ni behöver.)  så kan jag gå ut på stan o köpa det som jag önskat mig. ´Sedan lägger jag upp bilder av vad köpt och så. =D DEtta e ett av förslagen om det skulle funka för er.

Saker jag önskar mig:

en väska från Assicioris
DVD boxs med One three hill ( inte sesongen två. )
ett par nya skor.
kläder så klart. ( sommar klädder måste in handlas då allt finns kvar i sverige... :S )
Finns såklart mer skaer men inget kommer på just nu.

En av mina email adresser är nattiiz_@hotmail.com

1 kommentar: