måndag 29 mars 2010

Påsk korten


Idag har fått mycket gjort. Första dagen på jobbet har var väldigt bra tycker jag. Jag kan berätta att jag börjar jobba på morgen en timme för att sicka iväg dom till skolan o så ge dom frukost o så. Sedan så tar jag hand om stora pojken när han kommer hem från skolan för då fick lunch o sedan tar jag han om honom till runt tre då mamman kommer hem o så. =D Så det inte många timmar varje dag. Men sedan kanske kommer vara barnvakt kvällar under varanan helg då pappan har barnen. 

Den dag har jag vart med stor pojken från nio till tre. för han nu påsklov i två veckor.  =) Så idag vi kollat på film vart ute på promenad o så har vi lagat lunch tillsammans o sedan har vi påsk pyntat huset. Det har vart en bra dag o Jag har fått mycket gjort själv har fixat klart mina påsk kort ska sicka till er och påsk pyntat mitt rum lite också. =D Känner mig glad o full med enerige och kommer få mer gjort idag, tavlor ska upp gå lång promenad med Yorck innan han åker till sin lägenhet o göra lite lisor o mål. =D 


1 kommentar:

  1. Gillade hur du pyntade påskriset på bordet :D
    / syrran

    SvaraRadera