söndag 21 mars 2010

JOBB

Jag fick jobbet hos den nya familjen. Jag kommer åka dit nästa söndag så börjar väl nästa måndag då =) Ja så nu kan stanna llite längre även om jag skulle erkänna jävligt trevligt åka hem. Just nu är faktiskt så trött på maten o anpassa mig till folk o folk inte vet vad jag gillar. har inte ätit så många saker på 6 månder nu. Som jag saknar. Vilket får mig känna mig utmattad att alltid anpassa mig till allt o alla. Men vill inte låta negativ. Jag e ju glad för fått en familj som bor närmre frankfurt o får busskort nu. så känns som ett steg framåt. Det e två pojkar i familj. ja  o busiga som emil  e dom tror jag.

Men min jobb uppgift kommer vara att ta hand om äldsta pojken som är 8 år. ska se till att kommer till skolan och när kommer hem ska jag göra lunch för honom se till han gör läxorna o så. verkar var runt 4 timmars arbete om dagen men vilket alltid vissar sig bli mer sedan. Så säger inte kommer säkert se ut så här. Men trevlig familj. Men föräldrarna e skillda o pappan tar mest hand om barnen. Ska bli spännade se hur et utvecklar sig. Men jobbar till slutet av Agusti.

2 kommentarer:

  1. Hej Tjejen! Man får gratta! Jag gillade ju din förra familj också, och tycker att det är synd att det inte fungerade. De var väldigt snälla mot dig hela tiden. Men, men det är ju inte pappa som bestämmer längre och är du lycklig så är jag det också. Ni verkar ha kul hela gänget där nere. Kramar Pappa

    SvaraRadera
  2. tjo syrran, mormor vill prata med dig. hör av dig vid sju om du sett det här då.. kram

    SvaraRadera