onsdag 24 mars 2010

FÖRSTA GLASSEN FÖR I ÅR


Idag e nog runt 20 grader varmt med blå himmel, så underbart har vart några såna dagar nu, Men idag kom yorck hem från jobbet o sa på en gång, ta på dig skorna vi går ut o tar o äter vår första glass för i år, o jag sa Jaaaa! =D o tog på mig skorna o letade fram kamran måste ju ta kort på första glassen. Det blev en våffla med smaken av HALLON ( som mitt älskling heter, han fått smek namnet hallon, för älskar äta hallon! Det e lite bra att man inte e sverige så man kan hitta på sådana roliga namn. =P ) själklart VANILJ det e alltid också vart än mina favoriter. Måste säga tyskland hallon glass var nog bästa ätit! det kommer bli fler av den!! =P MUMS Min pojkvän tyckte hade så bra smak att tog samma som jag. hihi

This is for Daniel: Tycker du att denna bil passar mig och Yorck?


1 kommentar: