tisdag 6 april 2010

Dags för min föddelsedag då =P


Ja jag har haft många roliga samtal idag =P blev upp ring från Sverige och Frankrike och från olika delar av Tyskland också. Ne det gjorde mig jätte glad, blev mest förvånad av samtal av Daniel en underbar person och Yorck bästa kompis, blev riktigt förvånad men super glad! sedan av alla min så älskade vänner o familj hemma i Sverige. =D


Tack alla för era presenter! Jag kommer på Lördag ha lite mer av föddelsedag, för idag vart en jobb dag o blev sen sådan också. Så har inte kunnat komma ut göra något idag. Men Lördag... åhhhh.... ska alla presenter in handlas på loop5 o Frankfurt shoping gata. sedan när kvällen kommer bjuder Yorck ut mig på resturang men vilken har inte fått veta... det e en överaskning.. då ska få hans present =P( Yorck bor två timmar från mig nu när han gör sin praktik, så vi inte kunnan ses idag. ) Det e jag nyfiken på, för han e bra på sånt här =P haha och som grädden på moset så blir ut o festa med kompisarna på någon av Frankfurt klubbar =P Vilken dag kommer bli!


Min dag idag har ändå vart mycket trevligtvi haft så varmt idag så jag o barnen har vart ute hela dagen o lekt, dom e så trötta nu =P hihi o jag har gått i T-shirt o lång shorts hela dagen och även blivit brun! Jag har även idag ätit min lunch på verandan, så härligt med solen i ansiktet! =D En underbar dag o måste också säga tack från familjen för blommorna o pengarna o chokoladen =P


Jag har så underbar vänner och familj o släkt runt om mig!!MASSA PUSSAR O KRAMAR TILL ER!
 det kommer bli väldigt spännande o se vad det ny året har o erbjuda. jag tror vet lite vart ska gå.... =P hihi

2 kommentarer:

  1. puss på dig. Bra att du fick en bra dag i går .Har ej tittat så mycket har hafft mycket att göra och jobbar ex för att allt ska funka kram MAMMA

    SvaraRadera
  2. gud vad härligt! har alla blommor på träden också slagit ut? har vart ganska varmt här också :)

    SvaraRadera