måndag 5 april 2010

MITT ETT HUNDRA INLÄGG GÅR TILL JEANETTE!!! GRATTIS SYRRAN!

JEANETTE 19 ÅR 


Nu ska berätta för er att idag 5 April för några år sedan. Rättare sakt år 1991 föddes en underbar person... Min syster Jeanette Bygren som idag blir 19 år. Oj vad fort det går jeanette, det va inte länge sedan vi sprang runt på sussis stall o red varje dag o busade runt.eller när vi sprang runt i lekplatsen i Bålsta! Det är också helt otroligt att vår mamma föddes oss nästan på samma dag! du den 5 o jag den 6. Jag kan bara berätta att jag e har världens bästa syster som jag alltid kunnat leka med ha för troende för o det finns ingen som e så bra på hålla en hemlighet som du jeanette. Du e där som en bästa vän o äter middag hos varandra vi kan låna kläder varandra även vi haft sååå många gräll om dom där kläderna. Men du är som en Tvilling till mig, vi är så olika men så lika ändå! Jag hoppas du har en toppen dag hemma i sverige o du mamma lagar god mat tillsammans!!! här ett några foton av oss som gör mig väldigt lycklig att ha dig i mitt liv! <3<3<3<3<3 Måste även tipsa er om hennes toppen blogg hon har. JEANETTE BLOGG Klicka bara på denna länk så kommer ni till hennes sida. =D



3 kommentarer:

  1. naaw :D min fina lilla syster vad snäll du är! tack så mycket :)
    jag blir ju nästan mållös. du är också världens bästa syrra! älskar dig jätte mycket!
    pusspusspuss

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på er!
    Jag har ju inget telefonnr. att ringa så det får bli ett grattis på 21-årsdagen här.
    Kramar
    /Pappa

    SvaraRadera
  3. hej saknar dig på din födelsedag men det värkar kul i tyskland i dag plockade jag tussilago så det blir nog vår har också många pussar ock kramar till mina stora duktiga tvillingar ha det bra mammma

    SvaraRadera