söndag 11 april 2010

Födelsedags firandet



Igår va vi då i frankfurt för att shopa lite och äta god middag! Yorck överaskings resturang, var en afrikans mysig liten resturang. Det var en otrolig känsla i rumet av musiken och sanden och små borden sedan hade som tyg runt hela rummet med mysiga lampor o lycktor.



Det vi beställde in var en stor talrik med fem små ilka rätter, allt från potatis lam och kyckling och böner. Sedan får man pankaks bröd, som mat äter det med. Med händerna så klart.



Jah hade också lite svår heter med att gå där i sanden, jag hade höga klackar på mig. och sjönk ju ner så med klackarna... så va tvungen o ta av mig dom. =P Roligaste resturangen på länge!

Till tårta blev det än banancrem.. =P




2 kommentarer:

  1. kul helg men vad köpte du något. så du mitt sms grattis kram m

    SvaraRadera
  2. Åh, restaurangen verkade asmysig!!! Vart ligger den? Skulle vilja gå dit när jag är i Tyskland och hälsar på i juni

    SvaraRadera