fredag 16 april 2010

Fredag och sol!

Ska jag vissa med några bilder var gjort denna förmiddag, just nu står jag o lagar fisk, och ungen är ute och cyklar. Vi planerar sitta ute o äta lunch idag. Jag är på riktigt bra humör idag, det är väl bland annat det e frdag och Yorck kommer hämtar mig. =D


När man ska på helg med Yorck gäller pcka bra o mycket, e väl expert på packa mycket också. men vet liksom aldrig vad som händer. Vad vi har planerat i helgen är att åka runt med bilen o hitta bra piknik ställe, senare på kvällen gå på bio. och på söndagen blir det recer bilar =P får ni veta mer sen. =P



Har även bakat kladdkake muffins till pikniken imorgon ;)



Vill även säga tack Daniel för nagellacket, passar perfekt!



Ja det var min förmiddag. Vi får se vad som händer i eftermiddag. Men nu ska gå sola efter lagat mat =P 


1 kommentar:

  1. haha skulle gissa på att vi packar ungefär lika dåligt, blir alltid för mycket grejer med. Snygga glajjor btw :)

    SvaraRadera