fredag 9 april 2010

Mina födelsadags presenter från Yorck!!






Detta e vad fått av min under bara underbara pojkvän! han gav mig så många saker i present o han hade lyssnat så bra på mig, =P när vi gått på stan har jag ibland sakt vilka affärer  jag gillar gå in i  och vilka som e mina favorit butiker vad som också finns hemma o så där. O det e precis vad gör går dit o köper mina preseneter! Jag kan också berätta att idag firar vi 4 månader tillsammans. Kanske inte e så mycket än men kommer bli många fler o kan knappt vänta på det. =P dom här presenterna kommer använda mycket!

<3<3<3 TACK MITT HALLON DU E BÄST! <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. väskan var jättefin! o jag älskar the body shop! kul att du fick det du önskade dig syrran! :D

    SvaraRadera