lördag 3 april 2010

Lång fredagen = Lång cykel tur



Ja, Jag har riktigt ont i min rumpa dagen efter cykel turen =P Igår bestämmde Yorck för o ta med mig på cykel tur, vi åkte runt över kullar o skog o jag fick låna yorck mammas cykel =P Men fy fan va svårt va cykla med den cykeln så när vi hade nått målet var jag helt slut. där tog vi liten paus med en kaka o dricka. Yorck klara sig inte utan sin favo dricka, som heter Schorle. Förstår inte hur han kan dricka det när man tränar =P då måste man ju ha vatten ändå =P hihi Ja men på vägen hem fick Yorck allt testa på cykeln jag hade så han fick det lite jobbare än mig =P hihi Men vi han va ute i 4 timmar med cykeln, o jag har faktiskt inte träningsvärk, men ont i rumpan efter den där jävla sadeln. hihi



1 kommentar:

  1. gud vad mysigt det ser ut.. ni har ju gott som sommar där redan? :) så fuskigt att ni har natt bad där! tror inte det finns ett enda här i sverige.. :(

    SvaraRadera