måndag 31 maj 2010

ALLA DJUR VI MÖTE UNDER RESAN

Ja vi såg många djur under resan!! Jag såg inte änns så många djur när var i Afrika då menar små insekter o små djur. Afrika såg man ju bara stora Djur, konstigt man tycker det ändå äkligare o farligare med små än stora djur... =S hihi

EN DJUR HISTORIA=
När vi var i Wien en helt underbar stad, kan faktisk säga att det e än av dom städer jag gillar mest. Vi gick runt väldigt mycket var så mycket se. Vi besökte också en stort slott där =P Det var helt sjukt fint! Vilken Park dom hade. Vi gick där i parken o jag Yorck kunde inte bestämma oss vilket håll vi skulle gå så Yorck gick in på skogs väg men vi stande till där. underade vi verkligen skulle ta den vägen så jag kliver ett steg bakåt, åhh känner att kliver på något ganska mjukt o tittar ner o få se EN METER ORM mellan mina fötter jag skricker o hoppar där ifrån. Jag blir som tur inte bitten då hade vi fått sitta på sjukhuset en hel dag. =P allt lyckligt men fan va läskigt va o helt sjukt att ormen inte bett mig när klev på honom....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar