måndag 31 maj 2010

HEVIZ



Ja Heviz är en liten stad närhet där vi bode, det ganska turist stad då det är varm källa där. Det säg att detta  vatten har en helande för kroppen och bra för en. Yorck vart där tidigare men vi ville båda åka dit igen o efter som det e varmt så var det ju toppen. Fast vi nog dom ända unga personerna där resten var över 40 år låg där o simade med sina bad ringar =P för det ska vara riktigt långt ner, eller så var dom bara lata =P hihi

NATHALIE BORDE SKÄMAS=
Ja ni skulle hört mig, hihi. Men man blir lite knasig när man vart borta från Sverige för länge. Vi hade och dagen innan vart på simhus där jag då träffade en svensk familj. Dom var jätte duliga o hjälpte oss förstå hur skåpen funkade. Så blev så glad höra svenskar o prata lite med dom. Så kommer vi då till varma källan vi simar runt där ute och jag får plösligt höra med öra....åhh det är SVENSKAR hihi o inte bara svenskar dom e skåningar så blir helt upp spelt pratar med yorck högt o tydligt hur roligt låter hur glad o löjlig blir när får höra svenskar prata. Vad jag inte tänker på är att det är par brevid oss. Dom är bara tysta så tänker inte på det. Vi simmar iväg en bit o dom andra svenska börjar ropa på någon då svarar paret brevid oss tillbaka o dom var ju också självklart svenskar..... åhhh vad jag skämdes!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar