måndag 31 maj 2010

BÄSTA DAGEN


Ne jag hade så kul denna dagen, eller kanske inte på morgonen Vi hade nu fått massor av sol och vi kunde äta underbar frukost ute. Men senste två dagarna har haft problem med att mina ögon börjar klia väligt mycket o nyser väldigt mycket. Då in såg jag e trolig allergi mot något pollen ( gräs kanske? ) så fick en jätte jobbig reaktion på morgonen o Yorck ville göra mig glad så han tog med mig..... till en under jordkälla där fans det liten sjö däe nere. var väldigt roligt o mystik o spännande. visste inte alls va det va.


Efter det så gick vi till det varkraste jag sett i Ungern en av lägsen park bakom husen. Det va så varkert o romantiskt där. Va så otroligt mycket fisk i olika färger mest svart men mycket vita o oranga fiskar o vissa va större än jäddor! =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar