måndag 31 maj 2010

TACK FÖR EN UNDERBAR SEMSTER ATT MINNAS

Nu måste jag tack Yorck och hans föräldrar för vilken underbar resa jag fick dela med mitt hallon. Jag blivit brun fått sovit länge om dagarna laga god mat till min älskling vi kan ju bara hoppas han tyckte det, sorry för det otroliga starka flygande jacob =P hihi Men tror vi båda kan skratta om den. Jag tycker det är otroligt kul resa få se. Kan knappt tro att detta var min13 o 14 gång i annat land. Svårt tro hunnit med så måna på min 21 årig liv. Min nästa resa kommer bli till Sverige nu till midsommar och mammas 50 år dag som börjar närma sig med stora steg. Men måste säga tack ni har ett underbart hus där o hoppas komma dit flera gånger. <3

SEMSTTERNS ROLIGASTE HÄNDELSE=
Ja den e så självklar, den är så att brevid vårat hus så bor en bonde. Yorck familj har nära kontakt med honom. Självklart blev vi bjudna in till honom. Han kan knappt några ord tyska sedan pratar han Ungerska. Yorck som tur lärt sig med sina år där ut Ungerska ord så vi lyckas ha några trevliga samtal, jag lyckades då inte men han va glad ändå. Men nu till vad vi bjöds på, jo vi Úngerska skulle kanske säga vin och rökt becon och lök och bröd, fast tror en svens eller tysk skulle mer säga HB ( hem bränt vin ) fett och lök med bröd.... Vill inte va elak men detta var rent fet från en gris som stykat hemma. Jag aldrig i mitt liv smakat något så vidrigt. jag fick ner halva men resten  glömde jag i pappret ;)  hihi Aldrig inte ens i afrika fick smaka på sådana här saker. Jag har bilder på det här men e för feg för lägga upp några bilder!!!! Ni får bara tänka er hur detta såg ut.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar