onsdag 12 maj 2010

NU ÅKER JAG =P

ja nu kommer strax yorck för o hämta mig. Han ska packa det sista vi behöver för imorogn bitti klockan 5 på morgonen rullar vi här ifrån till SEMSTER! Det ska bli skönt att bytta ut två och en halv vecka med sol och ha stort hus för oss själva ute på landet för att pyssla om varandra! Det ska bli kul o  åka på min första bil resa igenom några delar av europa =D . Men mest skönt är nog att bytta ut barn skrick och bajs blöjor m,ot lungn o ro o sol. Kan säga 7 månader med arbete så ska bli grymt att bo själv o inte ha en familj runt sig hela tiden! Så nu kan ni ändast höra av er på min mobil. kommer inte ha internet eller så. Jag kommer inte komma hem förren 30 maj. =D ha det bäst. men jag ska ha det bättre denna vecka =P hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar