måndag 31 maj 2010

FÖRSTA REGN DAGARNA

Ja Första dagarna hade vi ju storm där ute, blåste som fan det var inte alls så varmt men vi hade fortfarande mysigt inom hus. Delvis varför vi åkte på smester just så tidigt är Yorck håller på skriva sitt slut prov o behöver lung o ro bort från världen lite så detta är vad Yorck gjorde och jag gjorde. Vi gjorde några ut flykter till närmaste stad när vi skulle handla sedan var vi mest hem sov länge latade oss =P

ELD HISTORIAN=
Denna är ganska rolig, men kan lova tycke inte det då. Detta var första dagen vi kommit till huset o det blev ju kalt eller vi ville elda lite för göra det mysigt o varm. Men Yorck kunde inte få igång elden. På  något konstigt sätt har tyskarna, inte bara Yorck utan många andra har jag sett tro att elden startar bättre om man sätter fön så att elden får massa syre. Jag förstår pängen men har ingen tänkt på att man förstör fönen eller för att det blir så himma massa rök inom hus. Vilket kan erkänna blev lite irreterad av för tyckte va så dumt! Så jag sa till honom o sluta o ville han inte till slut sa jag kan göra det utan någon fön o så. jag Yorck börja små bråka o till slut kommer han o häller på lite sprit. Jag säger till hur dumt allt det här e men ändå så tänder jag tändstickan o ska sätta på o det flyger ut eld o o halva min arm hår var borta och mitt hår börja små brinna. Men vad arg va o smällde i dörrar för han vart så dum, jag var så dum o tände den så kan väll inte skylla ifrån mig. allt blev bra o mitt hår inte skaddat så Lycklig slut o vi blev fort vänner igen =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar