måndag 26 juli 2010

Båt biljetten beställd!

Ja tiden går fort är det inte så. Jag kommer ihåg mitt första inlägg bloggen var om att jag beställt min biljett till Tyskland. Ja då var jag enormt upp spelt och full av för väntan. Jag ge lovar ge er en resonme av hela det här året om den här bloggen och familjerna om Yorck och så innan jag slutar blogga. Men när jag sätter mina steg i Sverige kommer det va mitt sista inlägg då ni kommer få se resumen och mina framtids planer ser ut. Denna blog vart som mitt projekt under året, för främst har den vart för mig själv att dokementera och låta mina föräldrar o vänner se vad gjort under året för jag ska känna är med dom o dom är med mig.

Så klockan 15.30 den 17/8 står jag på denna båt vikar hej då till Tyskland och klockan 21.00 hej till Sverige!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar