måndag 12 juli 2010

Tyskarna älskar sitt land!

Ja nu har jag sett några stycken av dom här flaggora. Visst e roligt hur mycket tyskarna firar deras fotboll. Jag kan också berätta för er när tyskarna har vunnit en match så går ut med sina tyska bilar o tuttar o stojar o dricker öl. även om e onsdag eller lördag. =P jag även sett ett antal bilar som målat gul,röd o svart. o bilarna har även flagor o klistermärken o för speglarna även tyska flagans färger, överallt! Tyskarna firar sitt land!

Jag tyckerett sett lite över drivet allt ihop. Men ett sett undrar jag var Sverige stolhet är? Varför e vi inte lika stola o firar vårat egna land? Det kommer jag bli bättre göra. E det verkligen inget fel o göra det? Alla verkar va så glada o festar tillsammans med fotbollen! I varje stad o bar hittar man stora bild slärmar som vissar fotboll! Nästa gång ska jag ha sådan stor flaga för Sverige även om bor i Tyskland eller inte =P haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar