tisdag 6 juli 2010

SHOPING + MIDDAG MED BÄSTA KOMPIS + PARTY = SJUK KUL

Ja den här dagen slog mycket av resan till sverige. Först på morgonen gick ut på stan själv. Tycker faktiskt bäst om att gå själv o shopa för får man gå till dom affär man själv tycker bäst om o titta mer vad man själv gillar. Så handlade mycket. Gillar inte allt för mycket o gå shopa i frankfurt förutom på Loop 5 för vet liksom inte vart saker o ting finns riktigt men det vet jag ju i sthlm. =D Så det blev massa underkläder, strumpbyxor, en kläning, short, t-shirt, en till tröja. Riktiga kap tycker jag som hittade mesta på rean =P

( Lovar att ska vissa upp det lite senare till dig mamma. =D )

Sedan drog jag hem till Jonatan igen för då fixa ordning mig för kvällen, jag skulle senare möta Felicia vid Mongoliet BQ inne i stan vi skulle äta buffe!! det e så sjukt gott o man får äta hur mycket man vill, med efterrätt o allt o grönsaker o frukter. En av felicia o min favorit ställen! efter det gick vi till Gammala stan o satt drack lite vid kajen.

Vi möte senare upp Jonatan med några av hans kompisar på Paradise för att riktigt dansa loss på dans golvet! Det gjorde vi alla!

Vi shotade tequila o dansade o såg transvestiter uppträda o klockan hann bli väldigt sent o vi alla va trött! ;) eller hur Jonatan? Solen han också gå upp innan vi kom ut från klubben =P hihih



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar