söndag 11 juli 2010

TILLBAKA I TYSKLAND

Ja det va ju tags sedan kom tillbaka till Tyskland, jag har inte hunnit taigt mig tid o sätta mig vid datan o skriva hur det e va tillbaka. För vart mycket jobb nu, efter som båda barnen e lediga från dagis och skola. gör ännu mer jobb för mig. Jag kan berätta att tyckte va väldigt svårt vänja sig igen med skrickande barn. Dom ville än en gång testa mig vad får göra o inte göra. även bara va borta en o halv vecka. =P


Jag va väldigt glad att få träffa Yorck igen även om vi bara fick en o halv dag innan jag skulle iväg o jobba o du med. Men något som vart som svårast o hanskas med e värmen. Alla som känner mig vet nog jag har aldrig problem med kylan, med mer värme. Så just nu sitter jag faktiskt med en fön framför mig när skriver. o önskar kunde ta med mig den överallt! För så fort man gör något så svettas man. jätte äkligt tycker jag. Igår hade 44 grader varmt! känns lika varmt nu också.


Ja nu e också dags börja tänka vad ska göra till hösten, jag o jag har en liten hemlig plan som jag vill göra. det handlar om i studera. Men eftersom det inte säkert än så kan inte så vill jag ej säga något. Men något som e säkert kommer nog åka hem ett tag men flr hur länge inte bestämmt.


Kan också säga nästa vecka e typ ledigt hela veckan förutom tisdag kväll för ska sitta barnvakt. =) toppen va =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar