tisdag 6 juli 2010

Sista kvällen

Ja va det sista kvällen, vi hittade på ganska mycket skoj ändå, jag hade vart dagen innan köpt billjeter till Twilight filmen som kom ut den 30 juni. Jag visste nämligen inte alls den va på väg ut! Utan det var Andrea som berättade för mig att hon hade vart med Linda o sett den. Så tänkte måste hinna med o göra det. Blev bra avslut på min resa hemma i Sverige.

Jag älskar nämligen den här filmen o kommer exakt ihåg vem va med o såg dom hära filmerna med o vart o vad vi gjorde den dagen. Så sjukt e det asså. Jag skulle så gärna vilja läsa dom här bökerna men vet inte hur ska hinna börja. O så har sett dom innan men bökerna ska va väldigt bra. Så får se till o göra det helt enkelt.

Jag satt så klart o grina o snyftade under filmen, kunde liksom inte låta bli! Ja tror inte finns en ända kille som verkligen älskar den här filmen det e väldigt tjejig, till o med Jonatan tyckte inte den va så bra. Inte som jag i alla fall. Men va bättre än tvåan måste säga. Men måste ändå starkt rekomendera denna film ändå! =P



Senare åkte vi hem för o ha en mysig avskedes middag som var lövbiff, med champingoner, o gräddsås o potatis. vi tände några ljus o pratade en hel del, o klockan 02.00 var det dags för mig röra mig tillbaka till Tyskland. Visst gick sjukt fort! För fort. Men för er alla som inte hann träffa e snart tillbaka den 15 agusti.


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar