måndag 5 juli 2010

MAMMAS FEST

Så nu har det vart fest i skåne. Va riktigt kul. Mamma blev glad så det va allt som betyde något. På bilderna kan vi se vi sitta o vänta på gästerna ska komma. Blev många hundar till festen hela 4 stycken det var Jizza, blixten, Jalmar och Cinda och en stakars katt, min Dante som vågade sig ut o sitta med oss senare på kvällen. =P

Det ska ju självklart sprutas champagn på mammas föddelsedag så Rolf som vanligt tog med sig svärdet för att sjuta iväg korgen till grannarna =P hihi ne jag hittade den. Tycker riktigt häftigt hur han huger av huvudet på korcken o champagnen sprutar ut. Lite glasigt tycker jag.

Till middagen hade mamma ståt o fixat en väldigt god buffe till oss alla till efterrätt åt vi självklart det klasiga jordgubbarna! =D

Av mig fick mamma jätte stor blombuket och två ny kuddar till hennes nya soffa, seda hade gjort ett collage med roliga foton på oss och på henne med ord som beskriver hur hon e lite som person, blev nörjd med det. Älskar att pyssla med såna saker så riktigt kul sitta på kvällarna o fixa med! Dom flästa vet syslat med den så nu kan se hur den blev till slut. =D




 
 

1 kommentar:

  1. du ska ta bort den där bilden på mig (du vet exakt vilken jag menar) innan imorgon kväll! annars kan du räkna med att alla bilder på oss från stranden ligger på facebook fredag kväll.

    SvaraRadera